dimecres, 22 d’octubre del 2008

Una quants acudits més

Són 3 tius en la selva amaçónica i són capturats per una tribu. Els de la tribu diuen :
Si us voleu salvar de la mort , heu de tenir entre els tres un metre de polla. Llavors els 3 tius agafen es baixen els pantalons i mesuren :
- 50 centímetres - diu el primer .
- 49 centímetres – diu el segon .
- 1 centímetre – diu el tercer.
Els de la tribu al veure que tenen el metre de polla els deixen en llibertat.
Cuan son els tres parlant per la selva comenten :
- Sort als meus 50 centímetres ! – diu el primer.
- Sort als meus 49 ! – diu el segon.
I arriba el tercer i diu :
- Sort que la tenia empina


Es trobava Jesucrist fent un dels seus habituals passejos pel cel, quant de sopte es creua amb un hame de barba llarga, vestit amb una túnica, amb un rostre venerable. Jesús miran-lo amb una barreja d’emoció i sorpresa li diu:
-Perdona bon home. Jo a vostè el conec d’algo…Com es diu ?
- Ai , fill meu , si pogués recordar-ho… Però jo ja soc molt gran i la memoria em falla.
-I no te vosté records de la seva vida a la Terra?
-Fa molts anys que ja no estic en l’altra vida, encara que recordu que vaig ser fuster i vaig tenir un fill que va ser famós a tot el món.
Al sentir aquestes paraules, Jesus abraça al vell i crida :
- Pare!
I el vell aixeca el cap i emocionat li diu :
-¿¡Pinocho!?

Aqui us deixo uns aqudits nous
Per més acudits aneu a http://www.acudits.net